20e april

Idag spenderade jag förmiddagen med att ligga ute och sola, sista chansen för bränna till balen ju! Hela huset var borta så jag kunde sola i lugn och ro för mig själv. När de sedan kom hem så kom även Hannah, Jordans kusin från Alabama. Så vi åkte hem till Johns föräldrar där Hannah och hennes familj ska spendera helgen och umgicks. Lilla Julianne fick inte mycket som hon ville dock, ingen av oss ville leka kurragömma eller pjätt, haha. Men vi hade rätt roligt ändå, och FYI, äter inga kolhydrater fram tills balen nästa vecka, är seriös ska ni veta! Så det blev grönsaker och kött till middag. Senare på kvällen åkte vi till night owl och åt frozen yoghurt (inga kolhydrater där inte, haha) och sedan åkte vi hem och tog det lugnt, spelade kortspel och hade allmänt trevligt. Jag, Jordan och Julianne sov sedan över där hemma!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0