21a april

Idag vaknade jag och Jordan upp runt lunchtid och kom ner till ett kök fullt av matlagning. Jordans farmor, Hannah och Julianne stod och lagade lunch och bakade paj medan jag och Jordan åt frukost. Vi gick sedan allesammans ut och solade en stund, eller jag solade för jag orkade inte springa runt så jag skyllde på min rygg, haha. Min rygg är faktiskt betydligt bättre dock! Efter Hannah och hennes familj åkte tillbaka till Alabama åkte vi hem igen och sedan följde jag med Jennifer till mataffären för att handla kolhydratsfri mat! Vi gör det tillsammans, haha! Vi beställde även boutonniere till balen på lördag. Ihh det börjar närma sig! Har fortfarande inte bestämt hur jag ska ha håret... ahhh hjälp!
 
 
Uppe eller nere?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0