22a april

Idag var en bra dag! Kändes bra att vara tillbaka i skolan även om det betydde att jag hade lite att ta igen! Vi skulle egentligen ha ett government prov som jag knappt har pluggat till alls, men skrivaren bestämde sig för att inte fungera så det gick inte. Så vi har provet imorgon istället och sitter just nu att försöka mata in all tråkig information i skallen. Har annars varit en väldigt produktiv dag vilket får mig på bra humör av någon anledning. Tog mitt ekonomiprov efter skolan och imorgon ska jag ta forensics provet som jag missade i torsdags också. Efter skolan hade jag fotbollsträning, men på grund av min rygg så tränade jag inte utan satt och tittade på och svettades i värmen. Förhoppningsvis kan jag spela vår sista match imorgon! Det är inte vår sista dock, men sista matchen innan slutspelet. Funderar förresten på att sluta, fotbollen tar upp alldeles för mycket dyrbar tid som jag hellre vill spendera med mina vänner och familj. Ska tänka på det och prata med coach imorgon...
 
Efter träningen var slut gick jag hem till Lauren och mös med hennes katt ett tag innan vi drog till baseballmatchen. Idag var det senior night, vilket betydde att det var deras sista hemmamatch innan slutspelen också. Jordan, Julianne och Jennifer kom sedan och höll oss sällskap och även Jordans nya pojkvän, hihi. Julianne kunde inte hålla tyst på hela matchen och skrev väldigt ofta kommentarer om Clint och David, pinsamt värre, haha. Här kommer en massa bilder på "mina baseball boys".
 
Clint och hans familj när de ropade upp the seniors
 
David och hans familj
 
Hey look, it's Clint Fraizer
 
HOMERUN
 
David...
 
Braxton is pitching
 
Clint signerar någon killes boll efter matchen... haha! Sjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0