23e april

Idag hade jag ännu en känslomässig dag. Kan fortfarande inte sätta fingret på känslorna jag känner ibland, de bara kommer helt plötsligt och får mig antingen på bra eller dåligt humör! Är sjukt exalterad över att det bara är tre veckor tills jag får krama om min familj! Samtidigt är det sorligt att jag kommer lämna min familj här som jag har kommit så otroligt nära nu de senaste veckorna. Känner dock att jag är redo att lämna, jag har insett hur mycket jag älskar mitt liv i Sverige haha, men samtidigt är det så mycket jag vill göra innan jag åker. Måste börja skriva en lista som ska gås efter på riktigt!!!
 
Jag slutade inte fotbollen. Vi hade vår sista match idag som efter en sjukt spännande förlängning slutade 3-2. Hade vi släppt in ett mindre mål hade vi vunnit i vår region men vi kom istället på andra plats (delad förstaplats), vilket betyder att vi går vidare i slutspelet för State och får hålla matchen nästa tisdag här hemma mot ett lag som kom på tredje plats i en annan region. 
 
Efter matchen åkte jag bara hem och levde det vanliga vardagslivet jag har nu med två störiga men söta småsyskon! Jag älskar att ha storasysterrollen för en gångs skull, haha!! Nu ska jag gå och lägga mig för har inga läxor, och sova en timme extra. Godnatt!
 
Co-region champs!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0