24e april

Idag hade jag för en gångs skull ingen fotbollsträning efter skolan vilket var väldigt skönt. Så jag passade på att göra planer efter skolan, och hängde med McKenzie! Följde med henne till salongen där hon fick sina naglar gjorda. Sedan gick vi runt lite och letade efter något fint för mig att ha i håret på balen och det gjorde vi till slut. Vi åkte sedan inom starbucks där jag bjöd henne på en kaffe och vi fick en massa snack att ta igen. Hon har varit så himla snäll med att fixa allting för balen så det var det minsta jag kunde göra! Efter det slappade jag hemma med mina söta små syskon. En väldigt lyckad dag! 
 
Glömde förresten berätta en väldigt rolig/annorlunda/läskig sak som hände mig och McKenzie idag. Vi gick in i en liten butik samtidigt som en kvinna med en kartong i famnen går ut. Så frågar hon oss om vi är intresserade av att köpa rosa tazers för mors dag? Liksom what the fuck? För det första, vem vill köpa det i mors dag present? För det andra, vem säljer det till tonåringar bara sådär? Och för det tredje, excuse me, men det där är bara SÅ olagligt i Sverige.. Jag stödjer inte era konstiga vapenlagar här inte. Jag är en vänlig Swede och tänker inte bära några våldsamma vapen här inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0