25e april

Idag var det ännu en vanlig dag i skolan, är ganska säker på att det inte hände speciellt mycket. På vår advisement lektion röstade vi för balprins och balprinsessa eftersom vi är juniors. Seniors röstar för balkung och baldrottning. Annars var lektionerna precis som vanligt. Vi är klara med vår yearbook så vi gör typ ingenting där inne så det är härligt. Sitter bara och umgås med Hannah, Odalyss, Kyle och Zack. Efter skolan hade vi fotbollsträning såklart. På kvällen fick jag för mig att måla mina tånaglar till balen eftersom jag troligtvis inte kommer ha tid till att göra det någon annan gång. Så efter jag tagit en dusch och tagit på mig min pyjamas så satte jag mig på köksgolvet och började måla naglarna. Julianne tyckte det var roligt att störa mig såklart, men blev bara irriterad, haha. Sen sa hon plötsligt: du vet att vi ska ut och äta när mamma och Jordan kommer hem va? Jag bara: nej?? Så fick byta om snabbt och fixa mig så gott jag kunde samtidigt som jag inte kunde förstöra mina naglar som ännu inte torkat. Så jag gick lagom ful med flip-flop på till restaurangen. Kunde inte riktigt hålla min diet på restaurangen men det blev ändå en nyttig middag med lite ris som var kolhydrater. Känner mig annars sjukt duktig med dieten, och det är faktiskt inte alls svårt. Sallad är gott, skadar inte att äta det varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0