26e april

Idag var jag på sjukt bra humör av någon anledning! Klädde upp mig i skolan med långklänning och allt och kände att det här ska bli en bra dag! Och det var det också. Under hela yearbook lektionen låste vi in oss i ett litet rum och dunkade musik och jag lärde mig att dansa amerikansk dans inför balen. Här hoppar man inte och pekar upp ett finger, här "rubbar man against each other", haha. Tjejen har ryggen mot killen och så dansar man så... Vet inte om jag kan kalla det dans, men ändå. Och om man verkligen går in för det så böjer sig tjejen ner, men det ska inte jag göra inte!! Grinding kallas det med ett finare ord... Fick även lära mig några andra danser som man gör till vissa låtar. Hade sjukt roligt, haha, och det gjorde hela min dag! Nu är jag redo för balen!
 
Efter skolan och efter fotbollsträningen skyndade jag mig hem och gjorde mig i ordning för jag skulle ut och äta med Mallory så fort hon hade sprungit sina ärenden för balen. Medan jag väntade skypade jag en stund, men sen kom aldrig Mallory, så skypade resten av kvällen också. Kom sedan på att jag inte ätit något sedan lunch. Så klockan 11 stod jag i köket och lagade ägg, bacon och sparris. Hade varit betydligt enklare att käka chips till middag, men nej. Inga kolhydrater, klänningen ska passa imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0