31a mars

Idag väcktes jag av påskharen! Inte riktigt, men Julianne kom in i mitt rum (hennes rum) när jag vaknade och sa att jag var tvungen att leta efter min korg jag fått av påskharen. Var inte så svår och hitta, men den var stor! Full med godis, choklad och en berlock till mitt berlockarmband! Supersnällt. Sedan gjorde vi oss i ordning för att åka och fira påsk hos Johns föräldrar. Där gömde jag och Jordan ägg för småttingarna att hitta och sedan målade vi även där ägg! Åt god mat, som denna gången var lite mer "svenskt" haha. Barbeque kött och mac and cheese var nog det enda som var riktigt amerikanskt. Vi fick även ägghalvor, potatissallad och grönsaker! Kändes bra med lite mer påskaktig mat! 
 
När vi kom hem från Johns föräldrar åkte vi en stund till Kim och sedan åkte vi hem och hade myskväll med allt vårt godis och en film. Blev snabbt trött av allt godis och jag har fortfarande en massa kvar!!
 
Jordans påskkorg!
 
Söta kusiner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0