4e april

Idag sov jag till alldeles för sent och vaknade runt 1, samma tid som Mallory egentligen skulle hämta upp mig! Så fick be henne att komma lite senare och gjorde mig snabbt i ordning. Ingen frukost behövdes för våra planer var Olive Garden!! Kan äta Olive Garden varje dag och Mallory tycker likadant, så det är vårt stammisställe när vi umgås. Hade en mysig lunch med henne sen gick vi och shoppade lite. Rebecka shoppade dock ingenting för hon försöker att vara duktig! 
 
På kvällen var Julianne och sov över hos hennes morfar och Jordan var på en sleepover så det var bara jag och John hemma. För att försöka underhålla mig en aning åkte vi till Kim och Jeff och åt. Och visst var det underhållande, Kylie ville inte göra någonting annat än att dansa... Fick dock en god måltid och lite lugn och ro emellan åt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0