5e april

Idag var det fredag, och även National kiss a baseballplayer day, hehe.
 
Runt halv ett gick jag ut och solade för det var helt okej väder. Lite moln emellanåt och kanske inte hur varmt som helst, men det stoppar inte en svensk tjej som gör vad som helst för en solbränna! Jag är van vid kallt väder, Jordan tyckte dock jag var knasig när hon kom hem. När jag var färdigsolad smsade jag typ alla jag kunde komma på som kunde tänka sig att gå på baseballmatchen med mig, men nope, ingen kunde gå! Typiskt, haha. Så jag spenderade kvällen på Tokyo med "familjegänget" vilket inte var så dumt det heller. 
 
Jordan och deras kanin Tagalong som leker död, eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0