6e april

Idag var det oootroligt fint väder! Runt klockan 11 var jag ute på studsmattan och solade. Bästa stället att sola på förresten, man kan bara vända sig efter solen som man vill, ingen handduk behövs, haha. Det var otroligt varmt dock så blev lite glad när Jordan kallade in mig, men mindre glad att jag insåg att det var för att vi skulle städa, haha. Men det var inte så farligt, var redan svettig så städa var inte så farligt. Känner knappt igen Julianne och Jordans rum nu, det är så rent, haha! Jag kunde inte ens se Jordans golv innan! 
 
På kvällen efter vår storstädning kom Kim, Jeff och Kylie över och åt mat hos oss. Tror jag har träffat dem mer denna veckan än vad jag någonsin har gjort, haha. Nästan i alla fall. Även om jag inte har gjort så mycket detta lovet så har jag spenderat mycket tid med min familj här vilket har varit hur mysigt som helst. Och vädret har varit hur bra som helst så jag klagar inte. Och finare ska det bli, nästa vecka kommer temperaturen ligga runt 25-28 grader! Synd att man måste gå i skolan tills klockan 3. Fotbollsträning på det, haha, jag kommer dö i den värmen! Är det konstigt att träna fotboll i linne? Vill inte ha bonnabränna...
 
Glass med Reese's ägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0