7e april

Idag var det sola som gällde igen. Låg ute i cirka två, tre timmar. Det var varmt idag igen men rätt så mycket moln i mellanåt. Runt tre kom John hem med Zaxby's vilket var hur gott som helst. Efter det satt vi allihopa i solen ett tag och tog det lugnt. Sedan kom John med gamla ägg som jag och Jordan bestämde oss för att skjuta. Så vi satte upp dem lite överallt i trädgården och tog fram vapnen! Julianne är dock bäst på att skjuta, haha, helt sjukt. Vi kastade också några ägg på varandra...
 
Senare åkte jag och Jennifer några ärenden, bland annat hämtade jag mina fotbollskläder och min ryggsäck för skolan som jag lämnat hemma. Vi åkte även och tog ut pengar så jag kan betala för vår Hummer limousine vi ska ha på balen, whoop whoop. Letade även för min Garnier BB creme som jag inte hittade någonstans! WTF? 
 
På kvällen tog vi det lugnt och åt god middag. Färgade även mitt hår med kritor, haha! Amerikanare har alla möjliga tricks för att färga håret och detta blev faktiskt rätt så bra. Inga dyra frisörer behövs här inte, fick en gratis rosa dip dye hur enkelt som helst. Hoppas det går ut tills balen, annars har vi ett problem. Imorgon är det skola och är faktiskt rätt så taggad, nu när jag är solbränd och ny frilla, haha. Har inte börjat på mitt projekt som jag planerade att göra denna veckan, whoops. Äsch, det blir väl gjort någon gång! Nu ska jag kolla Nashville, vet inte om ni har den tv-serien än men jag tror nog att min mamma och pappa skulle gilla den! Puss och godnatt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0