8e april

Idag var en bra första dag tillbaka i skolan. Solen sken och det var hur skönt som helst att kunna sitta ute på lunchen. Fotbollsträningen som sagt var dock inte lika roligt, fyyy säger jag bara. Det finns en anledning till att jag spelar INNEbandy, kan inte ta den värmen när jag tränar. Speciellt inte värmen här. Efter träningen tog jag en välbehövlig dusch och gick sedan för att kolla på baseballmatchen. Inga av mina vänner skulle dit, som vanligt, men jag åkte dit ändå, haha. När jag kan gå, försöker jag åtminstone gå! Blev lite awkward emellanåt men jag hittade några jag kunde sitta med, so what. Kan passa på att skämma ut mig lite när jag inte kommer vara här om två månader ändå. De vann så klart och efter matchen åkte jag hem och åt middag med min andra familj, och det var galet ikväll kan jag säga. Men är så jäkla kul samtidigt, är så glad när jag umgås med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0