14e februari

HAPPY VALENTINES DAY!
 
Kändes inte riktigt som alla hjärtans dag dock, men det är lugnt. Är inte alla hjärtans dag största fan ändå! Fick sätta klockan och gå upp relativt tidigt för att träna. Var en ganska så lugn träning eftersom vi hade match på kvällen, men fick stanna kvar tjugo minuter efter träningen för att springa. Så går det tydligen när man missar träningar...
 
Matchen på kvällen ska vi inte prata om. Laget vi mötte var superbra och min insats var inte speciellt bra, egentligen så var ingen speciellt bra. Så det slutade med storförlust! Kan i alla fall trösta mig själv med att jag assisterade till vårt enda mål, yay.
 
Faith, Jennifer, Jordan och Julianne kom och tittade så efteråt så gick vi ut och åt. Vi tänkte inte på att det var alla hjärtans dag men det var faktiskt inte så svårt att få bord som vi trodde! Vi åt på chili's och sedan åkte vi hem igen. Hann skypa med mina bästa föräldrar en stund där emellan, de är bäääst! ♥
 
Min alla hjärtans dag present av alla här fick jag i tisdagskväll! Söt familj jag har!
 
Mitt och Jordans internskämt! Davids efternamn är Mayo. Så roligt har vi det, haha! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0