15e februari

Idag vaknade jag och hade sjukt ont i min fot, fotbollsskor är sjukt osköna och speciellt om man har på sig dem en hel kväll. Resulterade i en sjukt dålig träning, plus att det var supervarmt ute och fy fan för att träna i värme. Tänk att det kommer bli ännu varmare snart... usch. Att vi dessutom förlorade igår gjorde inte träningen bättre, fick springa mer än vanligt med andra ord. 
 
På kvällen skulle jag egentligen på dejt. Men mina planer blir aldrig som jag bestämt så så blev det inte. Han hade basketmatch som tog längre än vad han trodde. Blev ärligt talat inte så besviken, ville egentligen inte gå ut med honom, haha. Men jag hade gärna hittat på något istället för att sitta hemma. Vågade knappt ens berätta för Faith att jag skulle gå ut för hon känner killen jättebra, och har typ värsta hatkärleken till honom. Så jag sa till Julianne att säga "Taylor Boss asked Rebecka out" när vi var ute och åt igår, haha. Vilken mes jag är! 
 
Det var min fredag. Fotbollen tar upp alldeles för mycket tid, haha. Behöver verkligen motionen och jag har jättetrevliga lagkamrater men det ska bli skönt när det är över också, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0