16e februari

Idag åkte jag, Faith och Kim till IKEA. Kim behövde lite möbler till sitt nya hus, Faith behövde mer lingonsylt och jag behövde bara känna mig lite hemma. Hittade pepparkakor så det köpte jag också, bättre sent än aldrig! Hittade även en receptbok "Fika" med 30 svenska fikrecept på engelska, så jag köpte den till mig men lämnar den här när jag åker hem så att Faith och Bill kan fortsätta baka. Ska försöka hinna med att baka semlor denna veckan, vet att jag är lite sent ute. Men som sagt bättre sent än aldrig!
 
Senare på kvällen åkte jag med Mallory till Olive Garden för att njuta av deras gooooda bröd och sallad. Och maten såklart, men brödet är alltid bäst! Vi hann även med att shoppa lite efteråt och sedan åkte jag hemåt. En väldigt lyckad dag. Skulle egentligen åka inom en balklänning affär, men de hann stänga innan jag och Mallory hann dit så det får bli en annan dag. Har hittat en skitsnygg klänning som är rätt så dyr, och de hade 20% rabatt hela denna helgen... Men men. Får hoppas på att de har mer rabatter snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0