18e februari

Idag vaknade jag upp på madrassen i McKenzies källare, haha. Brooke var tvungen att åka till frisören och McKenzie hade redan vaknat så jag gick upp och hittade henne i köket där hon gjorde sin läxa. Hon hade skjutit upp allting till sista dagen såklart. Åt frukost och hjälpte henne färglägga sitt projekt, sen körde hon mig till min fotbollsträning. Efter träningen har jag bara tagit det lugnt, städat mitt rum, bloggat och syndat lite. Sist jag skypade med mina föräldrar så hade de klagomål på hur lite jag shoppat... så nu skärpte jag mig! Hittade en superbra skosajt och eftersom jag lämnade alla mina klackar hemma så passade jag på att shoppa lite klackar. Hur jag ska få hem alla skorna har jag inte riktigt tänkt på. Men det ordnar väl sig... hoppas jag! Två skor för 30 dollar är fan inte dåligt, så jag kunde inte hjälpa det. Fick dock betala frakt men det var ändå värt det. Yay, längtar tills de kommer!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0