1a februari

Galet att det redan är februari. Känns som jag måste starta alla blogginlägg i en ny månad med att säga det. Men jag ljuger inte, det går galet fort! Hade en väldigt bra skoldag idag. Eftersom vi hade prov igår och i onsdags så gjorde vi knappt någonting på lektionerna. På forensics lektionen var vi i datorsalen och jobbade på våra projekt som nu börjar bli klara. Vi har gjort en "crime scene" i 3D, en skolåda med andra ord. Fick bryta armarna och benen på en barbie docka, haha, kändes väldigt bra! Vi är även tvugna att göra en file till vårt case, med de dödas namn och information, om de misstänkta och deras alibi och en historia om hur brottet gick till. Sen ska vi visa upp dem i klassrummet typ och så ska alla få försöka lista ut vem mördaren är. Lite roligt faktiskt!
 
Efter skolan hade jag fotbollsträning, såklart, och det gick betydligt bättre idag!! Satte ett sjuuuukt skott rakt i krysset, killarna som hade träning efter såg det som tur var och bara: woooooaaahhh. Haha, fattar inte ens det själv men kan typ spela ögonblicket om och om igen i mitt huvud. Kan säga att det var mest tur, men såklart lite skicklighet också! Efter träningen sa till och med coach till mig: excellent work today Rebecka. Inför alla andra, hihi! Och sen kom han fram och la armen runt mig och frågade vilket position jag vill spela. Hihihi, yay me!
 
Gjorde inte riktigt något ikväll, skulle egentligen gå på basketmatchen men Hannah fick för sig att inte gå och jag visste inte om jag ville gå dit utan att "känna" någon, plus att jag var supertrött så jag stannade hemma och tog det lugnt. När jag väl gick och la mig somnade jag direkt! Tror till och med att jag somnade till mellan två sms, haha. Sov 13 timmar i sträck, rätt så skönt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0