20e februari

Idag var en rätt så händelserik dag, med skillnad från mina vanliga skoldagar. På fotbollsträningen fick vår tränare ett smått utbrott och skickade hem oss, haha!! En av våra spelare kan inte spela matchen på fredag för att hon har hjärnskakning, så när en annan tjej säger till honom att hon inte heller kan komma så bara pustade han, och sa "go home, just go home" och så började han gå mot sin bil. Vi bara stod helt chockade kvar och halvskrattade, vår assisterande tränare skrattade också. Det blev dock bara pinsamt för vår tränare för att han var tvungen att komma tillbaka sen för han hade träning med killarna, han var bara dramatisk ett tag. Påminnde om när man var liten och blev arg och stormade ut ur rummet, men man kom alltid tillbaka lika snabbt.
 
Efter "träningen" åkte vi och handlade mat sedan fick jag skynda mig och ta en dusch för Jordan och Julianne kom över. Vi gjorde mest läxor, deras läxor då, jag har knappt några! Åt god mat, pratade med Jordan om min dag och sedan var det läggdags!
 
Fick även tillbaka min ekonomiska uppsats idag förresten, jag fick 95, sjukt lycklig!!! Fattade knappt vad uppgiften handlade om, plus att jag skrev det på cirka 3 timmar innan den var tvungen att skickas in. Och inte att tala om min grammatik... som jag fick högsta betyg på, galet!! Stolt tjej är jag.
 
Tack så JÄTTEMYCKET mormor och Elena för ert fina alla hjärtans dag kort, jag är lite sen men bättre sent än aldrig. Det värmde, jag saknar er såå mycket!!! Är jättedålig på att skicka brev men jag ska bli bättre på det, hoppas du kommer över till mamma och pappa ibland och läser min blogg fortfarande. Massa kramar till dig mormor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0