19e februari

Tillbaka till skolan idag, det var tungt att gå upp kan jag säga! Men skolan var uthärdlig, inte så farligt, fick ju träffa alla härliga människor igen! Älskar min yearbook lektion, längar till den varje dag. Idag hade vi otroligt kul med att snapchatta. Sverige är lite sega, men jag vet i alla fall att några av mina kompisar har det. Om du inte har det, ladda ner snapchat nu! Gör vardagen såååå jävla mycket roligare! 
 
Hade match efter skolan, vi vann med 6-1 så det var betydligt bättre än förra matchen. Gjorde en helt okej match, men fy fasiken vad kallt det är om kvällarna än så länge! Killarna hade sin första baseballmatch idag också, jag har fotbollsmatch nästan exakt samma dagar som baseballen så kommer knappt kunna gå på några matcher nu i början vilket suger eftersom jag känner nästan alla i baseballaget! Men det är en massa matcher kvar så får gå på dem när det blir lite varmare!
 
Är väldigt sen med denna musiken men jag är 110% säker på att ingen av er har hört dessa låtarna förut, så nu får ni höra lite musik som vi lyssnar på här. Kan säga att jag hatade den första låten i början men nu tycker jag om den, haha. Vad har det blivit av mig? Alla här tycker dessutom att Luke Bryan är döööösnygg. Haha, där kan jag dock inte hålla med!
 
This is Merica y'all...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0