21a februari

Idag var ännu en bra dag. Fixade mig fin imorse med inbakad fläta, klarade mig helt okej utan systers hjälp faktiskt! Var tvungen att göra mig fin för vi hade foto att ta med fotbollen idag! Alla andra hade dock nersläppt hår, trodda alla skulle se "proffsiga" ut med uppsatt, eftersom man inte spelar med nersläppt precis, haha, men så var det inte. Äsch, förhoppningsvis blev fotona bra ändå! Vi hade träning efter vi tagit fotona och vår coach pratade inte med oss på hela träningen, utan var med killaget istället. Antar att han fortfarande är sur sedan igår! 
 
Har inte gjort så mycket annat spännande resten av dagen. Fick reda i min Forensics lektion idag att NUDLAR EXISTERAR HÄR!!!! Samma märke till och med, tror jag! Matt ska ta med sig nudlar hemifrån imorgon och ge till mig, jag typ dog när jag hörde dem beskriva nudlarna som jag har varit såååå sugen på i evigheter! Hoppas verkligen att det är de nudlarna jag tror det är. Tyvärr saknas mitt knäckebröd som jag alltid äter till, men men, bättre än ingenting alls. Tänk att de har funnits här hela tiden... Om Matt kommer ihåg att ta med dem imorgon så kommer det göra min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0