22a februari

Idag var en bra dag i skolan, fick nuuudlar. Hihiii! Inte exakt samma märke som jag tänkte på men är säker på att de smakar likadant! Efter skolan skulle vi egentligen ha match, men eftersom det har regnat så mycket så ställdes den in för om vi hade spelat så hade vi förstört hela planen. Så vi hade en timmes fys på parkeringsplatsen istället... Med killarna! Vi hade alltså exakt samma fys som dem, men det kändes bra efteråt. Hade dock mycket hellre haft match!
 
På kvällen åkte vi hem och åt hos Kim och Jeff. När mina kompisar jobbar eller har andra planer har jag inget liv. Men att vara med "familjen" är inte så dumt det heller. Spenderade kvällen med att dansa till Harlem Shake och Thrift Shop och snapchattade med baseballbussen! Änsålänge har de vunnit båda sina matcher, hoppas verkligen att de vinner state i år igen så att min familj hinner komma hit innan matcherna är slut! Alla killar jag någonsin har pratat med spelar alla baseball så det är några flugor i en smäll för mamma när hon ska kolla läget, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0