23e februari

Hade troligtvist en av de bästa dagarna någonsin idag!!! Började med en god natts sömn och god frukost och sedan var det skype dags med bästa vän! Åh vad hon är bäst. Sedan kom Julianne, Jordan och Robert över för att bli passade. Jag bakade semlor och lekte lite med barnen.
 
Runt halv sex pratade jag med Kyle och spontan som jag för en gång skull var så bestämde jag mig för att följa med honom och några av hans kompisar till en state championship basketmatch i Gainesville. Fyrtiofem minuter senare hämtade Kyle upp mig i hans bil, en dodge challenger (öhm ja, hans bil är jävligt awesome) och åkte hem till hans lägenhet och hämtade upp hans kompisar. Kom lite sent till matchen och såg bara de sista två perioderna. Det var en sjuuukt jämn match så det var sjukt livat och spännande! Efter matchen när Gainesville vann sprang alla ut på planen, inklusive oss fastän jag inte hade en aning om vem det var som spelade. När vi stod på planen kom någon man fram till Clint och skakade hand och pratade om baseball, och en kille smygfotade honom, haha. Vet inte om jag har berättat om Clint men han är i alla fall en sjukt bra baseballspelare som troligtvis kommer att spela i proffsligan till hösten.
 
Kyle och hans kompisar kände några från Gainesville så vi gick ut och åt med dem efteråt. Det var jag och nio baseball killar, kände mig ganska cool. Hade fest i bilen både dit och hem, spelade lite svensk rap och hade sjukt roligt. Älskar hur de kallar mig Sweden, bra smeknamn tycker jag! En sjukt lyckad kväll!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0