24e februari

Idag startade jag dagen på bästa möjliga vis, nämligen genom att skypa med bästa Elena och Felicia, och Maria såklart! Så fort de växer och så fantastiskt underbara kusiner jag har. Längtar tills jag får krama om de båda två, Felicia för första gången!

När jag väl gick upp för att äta frukost informerade Faith mig om att vi skulle iväg och shoppa om en kvart om jag skulle med! Såklart ville jag med och shoppa så jag gjorde mig klar snabbt som fasen och hängde med henne och Jennifers familj och shoppade. Och tur var det för jag hittade min balklänning!!! Tänker inte visa bild för det är inget kul, men jag köpte den i alla fall. Yaaayy!

På kvällen gjorde jag klart semlorna så att Jennifer, Jordan och Faith fick smaka. De tyckte alla om dem! Jag är bäst på att baka, hehe. En superlyckad helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0