25e januari

Idag hände inget speciellt i skolan skulle jag tro. Hade mina lektioner som vanligt. I Forensics tittade vi och jämförde våra egna fingeravtryck vilket var lite roligt. Hade annars en bra dag!

Hade fotbollsträning efter skolan som vanligt, och det var väldigt "fnittrigt" efter att jag gjorde något jävligt roligt, och sjukt pinsamt! Vi tränade hörnor och jag stod vid den närmaste stolpen och när bollen kom mot mig rensade jag bort bollen, stenhårt rakt i vår tränares mage... Kunde inte hålla mig för skratt och som tur var kunde inte han det heller! Fick åtminstone honom att skratta, tror inte jag har sett honom le på hela tiden jag varit här!

Gick hem, pluggade lite ekonomi, åt middag och sedan var det läggdags. Imorgon är det dags för första bortamatchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0