26e januari

Idag var en väldigt rolig dag i skolan, eller åtminstone min tredje lektion, Yearbook. Jobbar just nu på en sida i yearbooken där vi ska skriva om snapchat och instagram och lägga upp bilder på elever osv. Vilket betyder att jag såklart själv snapchattar på lektionen, haha. Förutom det så gjorde även jag och Hannah världens bästa prank på Odalyss!! Hannah snodde hennes mobil och ändrade namnet på min snapchat till Davids namn. Sen skickade jag snapchats till henne och hon trodde att David skickade dem. Haha det var så jäääääkla underhållande, jag och Hannah skrattade så att vi dog. Odalyss tyckte dock inte det var lika roligt, och skrattade inte ens efter att vi berättade att det inte var på riktigt. Men förhoppningsvis skrattar hon åt det idag!

På Forensics lektionen tog vi våra fingeravtryck, vilket var lite spännande. Tog reda på vilka sorts tryck jag har osv. Såklart blev dagens match också inställd på grund av regn, så det blev fysträning på parkeringen igen... Men som tur var blev även baseballmatchen flyttad till imorgon så jag kan gå på den, yay!!! Min första baseballmatch ever, så excited!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0