2a februari

Idag sov jag supergott. Avslutade min kväll på ett bra sätt. Vaknade 5:50, tittade på klockan och satte mig upp i sängen och blev sjukt rädd för trodde att jag hade försovit mig. Sen kom jag på att det var lördag och somnade om igen. Gick upp runt 1 och åt en god frukost och tog det sedan lugnt hela eftermiddagen, skypade lite med mina fastrar och städade mitt rum.
 
Klockan 7 åkte jag till skolan för att se Miss LHS Pageant. McKenzie, Hannah och Odalyss var med så var såklart tvungen att åka och titta! Till skillnad från Mr. LHS så var det väldigt mer allvarligt, eller vad man säger. I morse hade alla tävlande en intervju, så tävlingen var inte bara baserad på utseende, men alla vinnarna var supersnygga så det är nog rätt så utseendefixerat också. McKenzie vann Miss Junior och Chelsea vann Miss LHS (senior). När man vinner eller blir placerad (5e till 1a plats) så får man prispengar. Jag tror Chelsea vann 750 dollar! Det var i alla fall superroligt och mellanakten ska vi inte klaga på... ska försöka lägga upp en video!
 
Efter the pageant var över så tog jag en massa bilder och sedan åkte jag med McKenzie, Jonah, Brooke och några andra plus deras föräldrar till Ihop och åt. McKenzie beställde Swedish crepes, vilket var svenska pannkakor. Tunna pannkakor här kallas för crepes. Fast istället för jordgubbssylt serverades dem med lingonsylt... Vilket inte var lika gott! Hade en supertrevlig kväll, och nu myser jag med min filt och känner inte riktigt för att avsluta min sms-konversation så kommer nog ligga här en stund till. Imorgon taggar vi Super Bowl!!
 
Såg precis Melodifestivalen på Svt Play förresten... pinsamt. Inga låtar kan slå Loreen så är inte ens lönt att försöka. Helt okej insats av Danny och Gina!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0