30e januari

Att jag inte har bloggat på ett tag är inte på grund av att jag har blåst bort, vilket hade kunnat vara sant. Idag var Georgia nämligen under tornado watch. Direkt efter skolan var alla tvugna att lämna byggnaden, alla efterskolaktiviteter var inställda, även fotbollen då alltså. Vi skulle dessutom egentligen åka till Fern Bank och titta till balen, men så blev det inte heller. Det blåste sjukt mycket när jag kom hem, så när jag satte på tv:n för att se Ellen så var det enda jag såg vädernyheter... På varje lokal kanal visade de tornado watch typ. Lite skrämmande när Faith sa åt mig att komma ner i källaren om vädret blev värre, men det behövde jag aldrig göra. Det kom dock några tornadovirvlar någonstans och tror att en person omkom, men mycket värre blev det aldrig.
 
Annars var skoldagen precis som vanligt, hade ett test i Government som var svårare än jag trodde, men det var helt okej. Efter skolan gjorde jag som sagt inte så mycket, pluggade till mina två test imorgon. Åt lite god mat sen gick jag och la mig. Fick i alla fall vara med om min första tornado varning!
 
Fishiiiiies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0