31a januari

Idag hade jag ännu en skoldag. Veckan har gått sjukt fort dock, vilket är superskönt. Hade två prov idag. Mitt prov i ekonomi var rätt så svårt, och det var mitt forensics prov också, men där fick vi lov att fuska, haha! Så sjukt cp, men sant. Man får ett notecard som man får skriva ner allting som man behöver till provet, som man får plats med med andra ord. Skrev ner typ alla mina anteckningar och skrev sååå litet, haha. Tror att det provet gick bra med andra ord!
 
Efter skolan hade jag fotbollsträning som vanligt, och det var superkallt idag! Alla var dessutom väldigt ofokuserade, inklusive mig själv och jag fick spela med tre tjejer som knappt kan passa en boll så det var en väldigt tråkig fotbollsträning. Faith hade en begravning att gå på, tillsammas med nästan alla andra lärare. En lärare som hade cancer gick nämligen bort i helgen. Så jag spenderade kvällen hemma med Bill och han lagade mat. Han hade bland annat lagat bönor... åt lite men berättade att jag inte tyckte om det. När Faith kommer hem och Bill berättar vad han lagat så skrattar Faith direkt och säger: det tycker inte Rebecka om! Haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0