4e februari

Idag började min dag bra, men slutade en aning värre. Hade skola som vanligt, men måndagar är aldrig roliga, vill bara hem och sova! I slutet på tredje lektionen gick brandlarmet. Det var ingen övning så blev sjukt chockad, och bara: we're all gonna diiiiiie. Men det gjorde vi inte, det var bara något fel på hissen. Fick dock stå ute i kylan och vänta på att brandkåren skulle komma och säkra byggnaden. Men det var bättre än att ha lektion i alla fall!
 
Efter skolan var det fotbollsträning som vanligt, vi hade dock träningsmatch mot JV boys, vilket är killarnas B-lag kan man väl säga. Det gick rätt så bra, vi förlorade bara med 2-1, och fick reda på att jag kommer att spela i startelvan på onsdag!!
 
Min kväll var dock inte så bra, fick reda på något som gjorde mig riktigt ledsen, och även om det bara var en "liten" sak så blir det som sagt mycket större här. Börjar man gråta för en liten sak, kan man inte sluta gråta när man tänker på att man inte har sin familj och sina vänner att krama. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0