5e januari

Hade ingen lust att gå till skolan idag, kunde inte riktigt komma på en anledning att gå upp och ville gärna undvika några personer. Men upp gick jag och till skolan kom jag. Var inte så farligt som jag trodde, och allting har ordnat sig nu. Kanske inte till bästa möjliga sätt, men det är okej. Jag kan inte få allt. Hade en tornado övning på fjärde lektionen, vilket var rätt så löjlig. Vi satte oss alla mot väggen i typ fem minuter, sen kunde vi gå upp igen, haha. Är inte så van vid tornados men känns inte riktigt som det skulle hjälpa och det var en tornado. Men vad vet jag. Vi visade även upp våra projekt idag på forensics lektionen, lägger in en bild på vår "crime scene", haha.
 
På fotbollsträningen idag fick vi våra övriga kläder, en hoodie, långärmad tröja, en t-shirt och en gympa påse. Är supertaggad för matchen imorgon fastän jag knappt vet några fotbollsregler och har aldrig spelat elvamanna förut, men det ska nog gå bra! Vi tränade hörnor och frispark idag, så kan åtminstone det. Typ.
 
Ville egentligen gå på basketmatchen ikväll, men inga av mina kompisar skulle dit så hade ingen skjuts dit. Börjar bli lite trött på att man inte kan ta sig någonstans här i detta land. Saknar min trogna vän skånetrafiken otroligt mycket. Förlåt att jag har underskattat dig totalt! Förhoppningsvis blir det fler basketmatcher för är ganska säker på att vi gick vidare till slutspel! 
 
Önska mig lycka till på matchen imorgon!!!
 
Vad vi gör i yearbook... hahah!
 
Sjukt fin om jag får säga det själv. Not.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0