7e februari

Nu har jag lov igen. Fram tills tisdag näst nästa vecka har jag ingen skola och inga läxor, superskönt. Det är egentligen inget lov, utan bara dagar vi är lediga på grund av att vi inte har haft någon snö. Om det snöar här en dag så ställs alla skolor in, så för att slippa lägga på extra dagar i slutet på terminen har de satt ut dagar att ta ifrån ifall det skulle snöa. Så eftersom det inte har snöat, så är vi lediga nu. Väldigt dumt egentligen, men eftersom alla måste köra eller ta skolbuss till skolan och man behöver knappt vara en bra förare för att få körkort här så är det väl rätt förståligt att de ställer in. Och jag klagar inte på att vara ledig inte!
 
Har dock bara latat mig idag, men det behövdes. Det har dessutom regnat hela dagen så behöver inte riktigt få dåligt samvete. Sov cirka 12 timmar, skypade, gick upp och åt frukost och gick sedan tillbaka till sängen igen. Har tittat på jag vet inte hur många How I met your mother avsnitt, pratat i telefon med Louise och ätit middag. Avslutade kvällen med Grey's Anatomy och nu går jag tillbaka till min gosiga säng igen. Imorgon måste jag gå upp rätt så tidigt för har fotbollsträning imorgon bitti! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0