8e februari

Idag har varit ännu en rätt så tråkig dag. Var tvungen att sätta klockan för att gå upp och ha fotbollsträning klockan 10. Det skulle regna så vi tränade inomhus. Åkte sedan hem igen efter träningen och sedan har jag spenderat min dag med att packa, hjälpa Faith med att få saker redo för imorgon, tvättat och tagit en runda på Walmart. Avslutade med mat från Zaxby's som Kim köpte med sig till oss och jag agerade även "manikyrare" till Kylie och Faith. 
 
Har nästan packat klart nu och är supertaggad för några avslappnade dagar i en mysig stuga i bergen med alla familjer. Vi har laddat upp med massa mat, sällskapsspel och wii. Har även tagit med mig bikinin för jazuccin och en bok ifall jag får tid över. Termobyxor är också nerpackade. Vi ska inte åka skidor med förhoppningsvik åka "pulka" eller vad de kallar det här. Är inte pulkor man åker på utan stora plasthjul typ. Har inte riktigt fattat, men det lär jag väl göra snart. Det ska i alla fall bli jätteroligt och imorgon åker jag tillsammans med Jordan, Jennifer och John så att vi kan vara osociala med vår musik och mobiler tillsammans! 
 
Faith skickade några bilder idag som hon tog från fotbollsmiddagen så lägger upp en bild nu. Alla är inte med på bilden, men här är i alla fall delar av mitt lag, plus min tränare. Måste säga att min tränare påminner så mycket om min pappa. Inte bara kroppsbyggnaden (inget illa menat pappa, haha) men även hur han coachar och "skäller" på en, haha. Vilket är en bra sak, för jag förstår honom eftersom jag förstod min pappa, så jag kan inte riktigt bli irriterad på honom, vilket alla andra i mitt lag blir!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0