9e februari

Idag har jag spenderat mestadels av min tid i bilen på väg till Boone, North Carolina. Det är en cirka fem timmar lång bilresa och jag spenderade mestadels av tiden med att sova och lyssna på musik och vi tittade även på en film. Stannade och åt på vägen också, på vårt stammisställe Cracker Barrell. Inte mitt favoritställe om jag ska vara ärlig, men salladen är som tur väldigt god! 
 
Stugan här är jättefin och jättemysig men här är tyvärr ingen snö. Jazucci är här däremot så där har jag och Jordan suttit typ hela kvällen. Spelade lite biljard också och nu sitter vi och kollar skräckfilm. Imorgon ska vi förhoppningsvis åka pulka eller något på något ställe där de blåser snö!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0