10e januari

Idag var det skola som vanligt. Fick reda på att Mitchells kompis Luke som jag har första lektionen med är halv svensk. Helt plötsligt säger Mitchell "jag älskar dig" och jag bara, va? Fattade inte vad han sa, haha, så när han sa det andra gången så fattade Hannah för jag har lärt henne det innan. Lite roligt att hon kunde förstå hans svenska och inte jag. I alla fall, Lukes pappa är svensk och heter Stig Ahlenius och pratar perfekt svenska så jag antar att han har lärt Luke hur man säger jag älskar dig. Måste träffa honom någon dag, haha. Lite roligt faktiskt!
 
Resten av dagen flöt på, dagarna i skolan blir bättre och bättre. På lunchen röstade jag till homecoming court för basketen, röstade på McKenzie och Jonah. Hade varit kul om jag blivit nominerad men jag tänkte inte precis rösta på mig själv, haha. När jag kom hem gjorde jag min läxa som vanligt och tittade på Ellen, lite av en vardagsrutin. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0