11e januari

Idag hände inget speciellt spännande i skolan, några läxor inlämnade och ett quiz i government. Kan tillägga att jag just nu har 100% i alla mina ämnen, och ja, jag har redan fått saker betygsatta. Bara fem dagar i skolan och jag har redan cirka tre saker betygsatta per ämne, galet. 
 
Efter skolan åkte jag hem med McKenzie, älskar hennes familj! Hennes mamma är supertrevlig och hennes småsyskon är hur söta och snälla som helst. Jag åt middag där hemma och vi planerade balen lite tillsammans med hennes mamma, kom fram till hur mycket som helst, är så excited. Imorgon ska jag åka med Faith till Athens och prova fler balklänningar!
 
Senare på kvällen åkte vi till varsity basketmatchen på skolan och var sociala med andra människor och tittade och hejdade på laget. Det ser precis ut som i One Tree Hill, typ på pricken. Istället för home of the ravens, står det home of the red devils och cheerleaderna står vid kortsidan precis som på tv. Insåg att jag aldrig har varit på en herr basketmatch i typ hela mitt liv, tror jag i alla fall. Helt okej första basketmatch med andra ord! Efter matchen drog vi ett helt gäng till McDonalds och umgicks. Bland annat halvsvensken Luke och av någon anledning började vi prata om hans hår och då sa jag att det var väldigt svenskt. Han har typ samma frisyr som Amandus från Big Brother, och jag insåg sen att de har typ samma efternamn också vilket ledde till att vi alla blev sjukt amazed, haha. 
 
Är så glad att jag har träffat och börjat umgås med McKenzie, känner att vi passar sjukt bra ihop som kompisar. Vi har så mycket gemensamt och hon är så himla trevlig, fick låna hennes klackar ikväll också, haha! Tror att vi kommer ha sjukt roligt tillsammans, och vi SKA gå på balen tillsammans oavsett vem jag går med. Party bus FTW, woop woop.
 
dumma bild... Jonah, McKenzie och jag i alla fall!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Grymt med 100% wow!!! Betygsatta grejer redan herregud, är de så hemskt som se låter?
Stooolt att du varit på basketmatch i USA nu, merit ;)

Svar: Haha tack, men det är bara början och grejerna är inte så svåra ännu! Ja jag vet, det är galet. Inte så hemskt men varje läxa betygssätts typ och småsaker man gör på lektionen. Haha, japp merit på det! Hur är det med dig?
bbeckks.blogg.se

2013-01-13 @ 12:21:30
URL: http://paulinasintressen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0