12e januari

Idag åkte jag och Faith till Athens för att prova klänningar och shoppa lite annat smått och gått. Var inne på Davids bridal och provade en massa klänningar men jag hittade till slut min favorit! Provade med skor och smycken och allting och det kändes jättebra. Kunde dock inte säga yes to the dress ännu, men jag kommer absolut ha den i åtanke! Vi tittade även runt i lite andra affärer och jag shoppade lite nya kläder samt fotbollsskor, knäskydd, shorts och strumpor. Fotbollen börjar snart, är sjukt nervös haha!
 
När vi var klara med shoppandet åkte vi till en restaurang som heter Ryan's och åt. Är typ som en stor buffé med en massa olika maträtter, salladbar och efterrätter. Vi hade kunnat sitta där inne hela dagen och bara äta. Vi åkte sedan hem till Jennifer för att hämta en fotboll och stannade där ett tag. Spelade trummor, dansade zumba och tittade på roliga youtube klipp innan vi sedan åkte hem igen. Nu ska jag fortsätta mitt How I met your mother tittande, världens bästa tv-serie. Nästan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0