13e januari

Har bara slappat hela dagen idag. Sovmorgon, frukost, plugg, vila, tv-tittande, middag, tv-tittande, sömn. 
 
Glömde dock helt att berätta igår att jag nu har kommit till halvtid. Igår hade 136 dagar gått och jag hade 136 dagar kvar. Idag är det bara 135 dagar kvar. Det börjar ticka neråt med andra ord. Har även glömt att berätta om vädret, det var igår 23 grader och sol! Vilket är onormal även för Georgia. Är rädd att vi inte kommer ha någon snö när vi ska åka till Boone i februari till en mysig stuga i bergen.
 
Samtidigt som jag gillar värmen såklart så vill jag samtidigt att det ska gå en aning långsammare. Mina ben är inte redo för shorts, varken färgmässigt eller formmässigt. Så det är väldigt bra tajming att fotbollen kommer igång nästa vecka och sedan väntar träning varje dag efter skolan, nu jäklar ska jag komma i form igen! 
 
Längtar till skolan imorgon av absolut ingen anlening, känns bara som de första skoldagarna igen. Vad som helst kan hända och man pratar med nya människor varje dag. Är glad att det är så i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan ju säga att benen kommer inte bli smalare av fotbollen... hehe, mer bilder på din blogg beckss! annars är den skitbra och tur för dig som har värme, här är det minusgrader igen och snö. pöss!!

2013-01-14 @ 23:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0