14e januari

Sov cirka 4 och en halv timme inatt, av någon dum anledning stannade jag uppe och tittade på videor om Sverige på youtube. Har ingen aning hur jag hamnade på det spåret men när jag väl såg en var jag tvungen att se alla. Vet inte om det var jag som var trött eller om det var otroligt roligt för skrattade gjorde jag i alla fall. Det är i alla fall bara roligt om man är svensk, visade ett klipp för Odalyss och hon tyckte inte det var ett dugg roligt, medan jag satt och skrattade högt för mig själv. Antar att jag var trött då också. Har skrattat hela dagen typ, kan inte hjälpa det!
 
Har varit en allmänt glad dag alltså. Spenderade slutet av första lektionen med att spela funrun med Luke och Mitchell, kunde inte hålla mig för skratt ibland då heller, och det är pinsamt att sitta och skratta för sig själv. Måste alltså sova mer för börjar skämma ut mig på riktigt! Har även varit jävligt duktig idag, tycker jag själv. Var modig och mogen nog att sätta mig mitt emot David på lunchen idag och prata ut saker och ting. Känner mig så jäkla grym, och nu mår jag betydligt bättre! 
 
Var och handlade efter skolan sen satte jag mig ner med mina läxor. Jag gjorde läxan till imorgon men när det kommer till att göra läxor i förtid är jag inte lika duktig. Har en ekonomiuppsats att skriva tills på fredag och jag har ingen aning vad den ska handla om och har såklart inte börjat, hjälp. Nu ska jag få den där omtalade sömnen, ska bara se nåååågra avsnitt av How i met your mother först. Puss och godnatt.
 
Ska försöka bli bättre på bilder, men då betyder det att jag måste ta bilder också ju!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0