17e januari

Idag skulle jag gå runt hela dagen och tänka på vad jag rörde vid med min tröja. På forensics lektionen imorgon ska vi leta igenom våra tröjor för att se om vi kan hitta spår från vad vi rörde vid. Det var en aning jobbigt att tänka på det hela tiden! 
 
Under lunchen så börjar jag få meddelande på twitter av några av mina följare och jag fattar ingenting. Tydligen så hade jag fått spam eller virus eller något så min twitter hade skickat ut meddelande till ALLA mina följare, sjukt pinsamt och störigt! På forensics lektionen kom en kille som heter Matt fram till mig och sa: You need to change your twitter password, you're teasing people, everybody is like "oh I got a message from Rebecka" and then it's spam... Hahaha, tyckte jag var lite gulligt sagt! 
 
Mitt uppsatsskrivande gick inte så bra idag heller, slutade med att jag gav upp och skickade ett mejl till min lärare istället och frågade om hon kunde gå igenom det med mig imorgon bitti, jag fattade verkligen ingenting av artiklen vi skulle skriva uppsatsen om. Så jag gav upp det och gick och lagade mat istället. Jag stod för matlagningen ikväll så jag gjorde blue cheese pasta med kyckling och broccoli, väldigt gott blev det faktiskt! Spenderade resten av kvällen med att plugga, insåg inte hur mycket plugg det skulle vara denna terminen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0