18e januari

Denna dagen började inte bra!!! När jag vaknade hade jag ingen lust överhuvudtaget att gå upp, ingenting roligt skulle hända idag, jag hade fortfarande uppsatsen att skriva och inga planer på kvällen. Hade ingen lust att gå upp alls! Men tillslut gjorde jag det såklart, gjorde mig i ordning, allting var bra förutom att jag blev klar lite sent. Fixar mitt kaffe, knyter skorna och går ut i bilen. Halvvägs ut från vårt område tar jag en klunk av kaffet och spiller kaffe över hela mig... Så vi vänder och jag får springa in och byta om. Förstå hur svårt det är att bestämma outfit, tänk då så svårt det är att bestämma sig på två sekunder! Väntar med att dricka mitt kaffe tills jag kommer till skolan, tror ni inte jag spiller då igen?? Som tur var spillde jag inte på min tröja utan bara mina byxor så man såg knappt det. Tydligen var mitt lock inte påsatt ordentligt, men ändå klantigt av mig! 
 
Pratade med Ms. Wheatley på morgonen om min uppsats och fick en betydligt bättre uppfattning av vad min uppgift var. Dagen flöt sedan på som vanligt, inga andra oturshändelser skedde. I yearbook gick jag och två andra killar runt och tog bilder på folk som skulle vara med i "frågor och svar" i yearbooken. På lunchen pratade jag med min vän David, vilket fick mig att må lite bättre också. Mitt fina tal till honom gav resultat, haha. 
 
HELA min fredagskväll har bestått av uppsatsskrivande och snapchats om hur tråkig min fredagkväll är. Men, jag är ju faktiskt här för skolan... typ. Så sånna här kvällar får man väl ta helt enkelt! Skickade in uppsatsen 23.00, deadlinen var midnatt. Ska belöna mig själv med att sova ordentligt länge imorgon!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0