1a januari

Nytt år, nya möjligheter. Började dock året med en typisk baksmälla dag, fastän jag inte hade någon backsmälla precis. Drack kaffe, åt massa mat och tittade på Baksmällan. Jennifer med familj var över så vi satt alla framför tv:n med varsin filt och tittade. John och Julianne kom med Chick-fil-A till mig och Jordan vilket gjorde dagen ännu bättre. När Julianne gick iväg en stund tog jag och Jordan en ketchuppåse och stack hennes sugrör i och stack sedan ner den i hennes dricka och på med locket igen. När hon sen kom tillbaka drack hon ketchup, haha. Hennes min var oprisbar och jag och Jordan skrattade hur mycket som helst. Först blev alla sura på oss, men när Julianne inte tittade skrattade de också, haha!! 
 
Nu är det jogging resten av året som gäller, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0