20e januari

Gick upp rätt så tidigt idag för att jag och Faith hade några ärenden att göra. Fick en riktig amerikansk frukost lagad av Bill först. Sausage, scrumbled egg, biscuits och hashbrowns. Kan inte översätta till svenska för det är inte alls samma sak, så ni får googla helt enkelt. Efter våra superroliga ärenden kom vi hem till superfint väder och solen var framme så jag hoppade i shorts och linne och gick ut och satte mig och solade en stund! Ni har snö, hehehe. Vädret här är väldigt märkligt dock, ena dagen kan det vara hur fint väder som helst sen andra dagen är det svinkallt! 
 
Klockan tre var det dags för Atlanta Falcons match som vi var tvungna att se såklart! Vann de den så gick de till Superbowl. Såklart skulle vår satelit dö just då så vi fick åka hem till Jeff och titta. Faith följde inte med så det var bara jag, Bill, Jeff och Jeffs kompis som kollade på matchen. Kände mig väldigt felplacerad med män som drack öl och käkade buffalo dip, men det var roligt ändå. Tyvärr förlorade Falcons... hoppades att jag skulle ha något coolt att vara stolt över här, menmen.
 
På kvällen kom Jordan hit men hon var inte på så bra humör så hon satt mest för sig själv och surade. Jennifer fick reda på att hon twittra och instagrama olämpliga saker så hon tog hennes mobil och satte spärr på hennes dator, haha. Skrattade sjukt mycket när hon berättade om hennes dators regler. Jennifer har alltså lagt pengar på att betala värsta programmet på Jordans dator. Hon har bara ett antal timmar att vara på datorn sedan får Jennifer ett mejl att hon gått över gränsen och allting hon söker på eller skriver kopieras så att Jennifer kan se. Stackars Jordan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0