21a januari

Idag var det dags för fotbollsuttagningen! Har varit sjukt nervös hela veckan typ, men det var inte alls lika farligt som jag trodde. Det varade i nästan två och en halv timme men det var faktiskt sjukt roligt. Har saknat fotbollen lite, och jag var absolut inte sämst! Vi gjorde allt från passningar, spel och fys. Har träning varje vecka efter skolan nu men ska faktiskt bli roligt, på torsdag får vi reda på laget. Hoppas verkligen att jag kommer med! Ska bli sjukt roligt med matcher och så och nu jäklar ska jag komma i form!
 
Efter träningen hämtade Faith och Jordan upp mig och så åkte vi och åt frozen youghurt... Inte världens bästa sak att äta efter träning kanske men det var inte min idé! Ikväll lagade jag och Jordan supergod mat (färdig lasagne), men salladen vi gjorde var god i alla fall! Kollade på några youtube videor och sedan gick vi till vars ett rum, vi kommer aldrig i säng om hon sover här uppe med mig och imorgon är det skola! 
 
Idag var förresten Martin Luther King day så det var därför vi inte gick i skolan. Det var även the inaguration eller vad det heter, haha. När presidenten "skriver på" för 4 år i Vita huset och håller tal typ. Hade dock inte tid att kolla på det, men tror inte det var något superintressant precis! Nu måste jag lägga mig, klockan är mycket och jag har inte packat något för imorgon eller bestämt outfit. Aaahhh.
 
Jordan la bacon i sin frozen yoghurt... amerikanare säger jag bara!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0