23e januari

Idag är jag superduperglad ska ni veta! Fick reda att jag kom med i varsity fotbollslaget!!! Jag kom inte bara med i fotbollslaget, utan i varsity vilket är "a-laget". Iiihhhh är sååå glad!!! Idag på träningen så kom typ bara de "dåliga" och de yngre, hörde att vissa inte behövde komma för det hade redan visat vad de gick för. Så hade inte precis den bästa känslan på träningen, plus att alla var rätt så dåliga, haha, så det var sjukt tråkigt att träna. Men efter träningen så kom coach upp till mig och sa att jag kommer spela i varsity laget och att han bara ville ha mig på träningen för att jag skulle vänja mig mer typ. Blev sjukt glad och sprang till bilen och skrek till Faith: you're gonna be a varsity soccer mom!! För hela dagen igår gick hon runt och sa att hon var en soccer mom, haha. 
 
Annars har inte dagen varit mycket mer spännande. Under sista lektionen fick jag berättat för mig alla baseballregler och hur baseball funkar av Kyle. I utbyte av mina "kärlekshistorier" fick han berätta om baseball, haha. Han hade hört några saker och var en aning nyfiken, haha. 
 
Fick reda på igår förresten att Hannah gick på The Voice audition i söndags, glömde berätta det igår. Hon är sjukt duktig på att sjunga, lägger ut en video på henne! Hon gick tyvärr inte vidare men hon fick sjunga mer än en gång så de överläggde åtminstone henne men bestämde sig för att hon inte var redo och skulle komma tillbaka när hon hade mer erfarenhet. Typiskt dumt svar... Men men, förhoppningsvis ser jag henne på The Voice nästa år! På tal om, ska gå ner och se American Idol nu, ett måste när jag är här ju och jag missade förra veckan! Lägger även ut en video på min galna familj för några år sedan. Det är Julianne och Jordan som har "band practice" hemma hos Faiths föräldrar Bill och Bonnie. Faith och John dyker också upp ibland. Dör typ av skratt när Bill och Faith går runt, som jag vet inte vad. Ni kanske inte tycker det är lika roligt, men det tycker jag och jag är sååå glad ännu än gång att jag kom i en sån bra familj!
 
Sist men inte minst, STORT GRATTIS på min farmors födelsedag!!! Hoppas du hade en bra dag!
 

Kommentarer
Postat av: Petra Westin

Hahaha vilken underbar familj du har omkring dig!! Supersköna! Kram <3

2013-01-27 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0