24e januari

Borde egentligen inte blogga just nu, jag borde göra min dumma läxa... Orkar inte. Har skjutit upp det hela kvällen, har till och med packat färdigt vilket nästan är tråkigare än läxa. Är så taggad för att åka till Alabama! Jag ska åka med the Turners, alltså Jennifer och hennes familj och vi ska åka till Johns syster som bor i Alabama och bo med dem. Vi ska bland annat se en av Hannahs basketmatcher, som är Jordans kusin. Är lika taggad för bilresan dit som själva vistelsen, haha! Film och snabbmat i en bil några timmar låter hur bra som helst.
 
Fotbollen gick superbra idag, fick spela med de bra som var där idag vilket var skönt. Laget är uppe på ett papper på dörren på skolan men har inte åkt dit och kollat, vet att jag kom med i varsity, hihi. Men ska ändå gå dit och kolla imorgonbitti och ta foto på det, haha. Jag är stolt! Början på träningen var dock sjukt pinsam, de hade baseballträning bredvid... Trodde jag skulle dö en aning när Braxton och David kollade på typ fem meter där ifrån!!! Men jag överlevde som tur var och fick till och med lite pepp från David.
 
Nu måste jag svara på mina dumma forensics frågor, usch. Är dock sjukt taggad för morgondagen. Inte bara för Alabama utan för vårt peprally!!! I höstas var det football homecoming, nu är det basketball homecoming och Odalyss är nominerad till homecoming queen! Tar förhoppningsvis bilder, men kommer nog inte blogga på hela helgen. Är tillbaka på söndag då jag ska hem till Mallory för hon fyller 18, yaaay! Har fortfarande inte köpt present... hjälp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0