25 januari

Idag hade vi pep rally efter skolan! Var inte världens bästa men det var roligt ändå för Odalyss och McKenzie var på homecoming court. Några killar hade även cheerleading "auditions" vilket var sjukt underhållande. Efter pep rallyt gick jag snabbt till cafeterian för att hämta mina matchkläder. Nummer 6 var det enda som var kvar i min storlek när det blev min tur att välja så det fick bli det. Våra hemmatröjor är röda och bortatröjor är vita, våra shorts är vita av någon dum anledning. Får ta en bild och visa er någon dag.
 
Efter skolan åkte jag med Jennifer hem och sedan åkte vi mot Alabama. När vi kom dit tog vi det bara lugnt, tittade på tv och lekte med pilatesbollar. Mysig kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0