27e januari

Idag satte jag klockan på 5 för att gå upp och skypa med hela släkten hemma i kyrkan. Felicias dop var idag och jag ville inte missa det! Det första jag såg när vi började skypa var min präst, haha, så fick prata en stund med honom också! Dopet var superfint, så är glad att jag kunde vara med på ett och annat sätt. 
 
Gick och la mig sen igen för behövde mer sömn! Gick upp senare och då gick vi ut och åkte "pulka". Lekte lite annat med Julianne och sen packade vi för att åka hem! Road tripen hem tog inte så lång tid och vi stannade även på ett Krystal, som är ännu ett snabbmatsställe, som är kända för sina "små" hamburgare. Vilket betyder att man kan äta fler... 
 
Var hemma runt halv sex och halv sju skulle jag vara hemma hos Mallory för hennes födelsedagsmiddag. Fick lasagne och tårta och pratat lite med Steven och Tony som också var där. Sedan åkte jag hem för att packa upp och göra läxan som jag skjutit upp hela veckan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0