29e december

Mitt lilla böleinlägg hjälpte lite och jag har nu haft rätt så fullt upp och har inte bloggat på några dagar. Idag spenderade jag kvällen med McKenzie. Vi åkte till Snellville och åt "oamerikansk mat" för en gång skull. Varm macka med tomatsoppa på ett jättemysigt kafé, var skönt att komma ut ur den amerikanska bubblan för en gångs skull. Fast åkte direkt in i den igen när vi sedan gick och åt frozen yoghurt. Det var första gången jag åt frozen yoghurt och det var supergott. Är en aning hårdare än mjukglass och det finns en massa smaker. På stället vi var på tog man en bägare och fixade sin egen med vilken smak man ville och vilka toppings man ville och betalade sedan efter vikt, fanns en massa goda toppings!
 
Efter glassen gick vi på bio och såg This is 40, den kanske heter något annat på svenska men det var "uppföljaren" till på smällen. Var väldigt rolig men en aning långtråkig, hade inte riktigt någon handling. Vi åkte senare hem till McKenzie och somnade i soffan framför Mr. and Mrs. Smith. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0