29e januari

Idag hade jag fotbollsträning som vanligt efter skolan. Åkte sedan snabbt hem efter det och tog en snabb dusch och fick lite plugg gjort innan det var dags att åka tillbaka till skolan igen för fotbollsbankett. Kan inte riktigt kalla det bankett kanske, mer knytkalas i skolkafeterian. Men det var roligt ändå, fick umgås lite med laget, vilket för övrigt är ett gäng härliga tjejer!! Fick skämma ut oss lite med att bli framkallade och uppropade. Åt god mat och kakor och tårta och betalade medlemsavgift sen var det det. Stannade dock kvar och tittade på basketmatchen, vilken var sjukt jämn och riktigt spännande i slutet. Och vi vann till slut vilket resulterade i glädje hos vår student section som bestod av typ femton elever plus mig. Inte den största med andra ord, men det är inte så många som går på basketmatcher på tisdagar. Kände inte riktigt någon så bra som var där men jag gick ändå och ställde mig där och pratade. Har verkligen blivit sjukt mycket modigare och framåt sedan jag kom hit! Imorgon har jag prov i government, woops har inte pluggat. Svårt att plugga när snapchat är en så sjukt mycket roligare kvällsunderhållning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0